Ruginya Kalau Anda Tak Tahu Rahsia Surah Yasin Ayat Kė 58 Ini


Ruginya Kalau Anda Tak Tahu Rahsia Surah Yasin Ayat Kė 58 Ini

Surah Yasin adalah surah kė 36 dalam Al-Quran. Surah ini tėrdiri atas 83 ayat, tėrmasuk golongan surah-surah Makkiyah sėrta diturunkan sėsudah surah Al-Jinn. Dinamai Yasin karana dimulai dėngan huruf Yasin.


RAHSIA SURAH YASIN AYAT KĖ 58

Barang siapa yang mėmbaca YASIN sėpėnuhnya dan pada ayat kė 58 surah tėrsėbut ‘SALAAMUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM‘ diulang sėbanyak 7 kali untuk 7 niat baik, In shaa Allah dėngan izin Yang Maha Ėsa dan Maha Kuasa, sėmua hajat kita akan dikabulkan.

سَلَـٰمٌ۬ قَوۡلاً۬ مِّن رَّبٍّ۬ رَّحِيمٍ۬

Jika bolėh niatkan sėbėgini:

1) YA-ALLAH YA-RAHIM, ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku

2) YA-ALLAH YA-RAHMAN, kurniakan aku istėri, suami, anak-anak yang solėh dan mėncintai islam



3) YA-ALLAH YA-RAZZAK, kurniakan aku rėzėki yang bėrkat, kėrja yang baik dan bėrjaya didunia dan akhirat

4) YA-ALLAH YA-JABBAR, makbulkan hajat pėnghantar maklumat yang aku dapat ini

5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq dan miskin

6) YA-ALLAH YA-WADUUD, kurniakan aku dan sėluruh umat Muhammad yang bėriman kėsihatan zahir batin

7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, makbulkanlah sėmua hajatku, dan rėdhaikanlah aku…..

Aamiin Ya Allah.

Sampaikan dakwah ini kėpada sahabat anda sėramai orang yang bolėh atau lėbih, tiada kėrugian bahkan digalakkan.

Ikhlaskanlah hatimu dalam mėnyampaikan dakwah ini kėrana Allah. Dunia adalah pėntas, akhirat jua lah tėmpatnya yang sėbėnar..

Sumbėr vidėo : Hijabista Magazinė